Canpet.net şikayet


ReinhardÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]12210,2[/B]
Kayıt: 23/05/2011
İl: Ankara
Mesaj: 546
ReinhardÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2013 12:03
Arkadaşlar Canpetin eski yeri Maltepedeydi. Buradaki yazılan şikayetler açılan davalar ve toptancılarla yaşadığı sorunların ve dolandırıcılık yüzünden mağazayı kapatıp gitmek zorunda kaldı.  Şuanda canpet yeri olmadan depo satışı yapan bir yer. Yani gidip mağazadan ürün alamazsınız çünkü yok. Zamanında canpetin yanındaki benim eski akvaryumcum ile konuştuğumda ellerindeki malzemeleri bitirmek için depo satışı yapıyor dedi. Anadolu petin canpete neden garanti vermediğine gelirsek. Canpet ürünleri anadolu petten almıyor başka akvaryumcu ile anlaşıp onun üstünden alıyor hal böyle olunca anadolu pet kendisinden mal almadığı için canpete garantisini sunmuyor. (Depo satışı ve garanti çevredekilerden öğrendiğim ,mağaza olmaması kendimin sorup konuşmasıyla alınan bilgilerdir.) Kanunen garantisi olmasına rağmen onlarda böyle bir yol izlemişler kendi haklarınca.
Amacım canpet firmasını kötülemek değil sadece hakkındaki bilgilerimi size aktarmak.
Kendi yorumuma gelince dükkanı olmayan firmadan ürün almak tehlikeye veya dolandırılmaya davetiye çıkarmaktır. Bugün mağazası olmayan hepsiburada.com bile hakkında en fazla şikayet açılan ilk 3 firma arasındadır. Hepsiburada firması canpetten belki 1000 kat büyük olan bir firmadır bide.

Benim kendi görüşüm herzaman çevremizde bulunan akvaryumcular ile iyi iletişimde kalmalıyız. Belki ürünleri 10 lira pahalıya alırız ama enazından yüzyüze muhattap alacak kişiler olur.
(Araştırmadan körü körüne güvenmekte olmaz. 15 senedir alışveriş yaptığım akvaryumcumu 1 kere izmirde akvaryem firmasını ziyaret etmemle değiştirdim. Acil bir ihtiyaç yoksa akvaryem firmasından ürünlerimi alırım çok dürüst ve işlerini herzaman iyi yaparlar fiyat olarakta uygunlar. 15 senelik akvaryumcuma hal hatır sormak için basit ürünleri almak için herzaman uğrar kendimi hatırlatırım)
Reinhard2013-11-23 12:05:43

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kayiboyuÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/12/2009
İl: Giresun
Mesaj: 1352
kayiboyuÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2013 17:13
[QUOTE=osdoctor]Bazı ürünler paketi açıldığında ya da içindeki malzeme kullanıldığında iade edilemiyor diye biliyorum. (yanılıyor da olabilirim) Ama sizin yaşadığınız olayda ürün ayıplı mal kategorisine giriyor ki bu durum sitede ya da üründe açıkça belirtilmeliydi (ürün ucuz fiyatlıdır deneyip alabilirsiniz veya sorun halinde iade alınmamaktadır gibi). Kaldı ki üründeki problem parça değişimi ile ya da onarımla giderilebilecek bir sorun olabilir. Ürünü ben sattım artık ne yaparsan yap mantığı esnaflık ilkesine yakışmaz. [/QUOTE]

Tuğrul bey iade edilemeyecek malzemeler yönetmelikte açıkça yazıyor zaten. (Kişiye özel sipariş üzerine üretilen ürünler, çabuk bozulacak ürünler, kitap dergi vs ürünler eğer ambalajı tüketici tarafından açılmışsa, satılıp alındığında değeri düşecek ürünler ziynet gibi mesela) bunun haricindeki tüm ürünler iade kapsamındadır.
 


Göktuğ Bey bizde ilk etapta sizin gibi düşündük 10 lira fazla olsun akvaryumcudan alalım dedik aslında. Canpet firmasından daha öncede siparişlerin geç gönderilmesi hususunda mağdur olmuştum ve alışveriş yapmıyordum. Ama internette bazı yorumlarda canpetin değiştiği, eski elemanlarını çıkardığı ve düzene girdiği vs yorumlara denk gelince birde fiyatıda uygun gelince hadi dedik deneyelim bir daha. Filtreyide benim akvaryumumu görüp banada yapalım diyen bir abimiz için almıştık. Adam daha hobiye başlar başlamaz darbe yedi. ona daha çok üzülüyorum


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

siranoÇevrim Dışı

Kayıt: 21/09/2013
İl: Ankara
Mesaj: 1
siranoÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2013 11:16
merhabalar öncelikle aynı dertten bende muzdaribim maalesef GİTTİ GİDİYOR aracılı ile CANPET firmasından tetra dış motor aldım.2 hafta içinde motorun çıkış kısmındaki plastik kısmında çatlaklık oluşmuş ve su sızıntı yapmaya başlamış.Bende farkına vardım çok şükür motorun fişini çektim ve parçayı alıp CANPET e gönderdim.Bana dediklerli sen kırmışın bunu bende dedim ben yapmadımki ki ev kullanılmıyor bile.Neyse ürünü aynısını gönderin parası ne ise vereyim dediğimde müşteri hizmetleri adı altında çalışna bayan sert bir dille burdan olmaz internetten sipariş verceksin öle gelcek diipüzerine bir sürü şeyler söledi.Bende dedimki sizi şikayet edeceğim bayanda etttt sen bilirsin dedi.Ki bu ürünü göndereli 3 hafta geçmesine rağmen.Yani ben aramasam daha aranacağım yok o denli yani.Şikayet var.com yazdım ama bununlada kalmıcam tüketici hakem heyetine vercem.İnşallah firma hakkında bir yaptırım söz konusu olur....

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

vedat55Çevrim Dışı

Kayıt: 02/12/2009
İl: Samsun
Mesaj: 105
vedat55Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2013 13:40
Adı geçen firma ile  bir defa alışveriş yapma hatasına düştüm,lafı ve olayı uzatmamak adına konuya hiç girmeyeceğim eğer aradığınızda telefonunuza cevap veriliyorsa bilin ki şanslısınız  fakat orada çalışan görevli bayana güvenip iş yaparsanız çok ama çok yanılırsınız bir dediği diğer dediğini tutmuyor yada ne söz verdiğini asla hatırlamıyor ve verilen sözler onlar için hiç önemli değil ,siz istediğiniz kadar size verilen sözlerden ve olayın sizin için ne kadar önemli olduğunu vurgularsanız vurgulayın hep haksızsınız,haa birde "ben size geri dönüş yapacağım" dediği zaman 3 kezde 1 kez geri dönülür beklemeyin,yetkili birini telefona istersiniz "arkadan sesler geldiği halde" hiçbir zaman yetkili olmaz ve en yetkili o bayandır,zıvanadan çıkıp laf söylediğinizde (asla küfür değil) terbiyesiz olursunuz,iyilik yaptıklarını söyleyip kırık gönderdikleri ürünlerini değiştirirler ama yeni gelen ürünün kilit ve hava hortumu takılan bölümü kırık gelir vs vs vs...Uzun lafın kısası siz siz olun alışveriş yapmadan bence birkez daha düşünün....saygılarımla

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AverroesÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 07/06/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 3324
AverroesÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2013 14:30
 "Tüm garantiler ve para iadesi taahhütleri, ödemeyi yapmak suretiyle bozulur." Murphy kanunları diye biliyodum heralde canpetin sözleşmesinde de var.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

deepfrezeÇevrim Dışı

Kayıt: 14/03/2011
İl: Sivas
Mesaj: 99
deepfrezeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2013 17:16
Benimde kuzenimin kaplumbağa akvaryumu için dış filtre, hava motoru, ısıtıcı ve hava taşı istedim. Ertesi gün aradılar. Efendim istediğiniz şu ürün yok yerine şunu gönderelim tamam gönderin. İstediğiniz şu üründe yok yerine de şunu gönderelim ona da tamam. efendim şu da yok ona da eyvallah.

Bir tek istediğim hava taşı vardı. Neyse hepsini istedikleri şekilde gönderin dedim muadilleri olması kaydıyla. Siparişi tamamladık. Siparişin onaylandığı konusunda mail geldi. Bir gün bekle iki gün bekle siparişten ses soluk yok.

Aradım gönderdik dediler kargo takip numarasını verin dedim. Efendim sistemlerimizde bir arıza var biz size daha sonra bildiririz dediler. İki günde öyle bekledim. tekrar arayınca malzemelerin kargoda kaybolduğunu söylediler. Ne derece doğru ne derece yalan bilemiyorum. Sonunda siparişi iptal edip para iadesi istedim. Allahtan bir hafta içerisinde paramı iade ettiler. Bu yüzden Canpet´ten ürün alırken iki kere düşünün derim. Saygılar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BOYKAÇevrim Dışı

Kayıt: 18/04/2011
İl: Kocaeli
Mesaj: 76
BOYKAÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2013 17:27
Geçmiş olsun kardeşim,öncelikle
 
Bende bu firmadan 0 numara mercan kırığı istedim, bir hafta oyaladılar, ve bir hafata sonunda 1.5 cm mercan kırığı yolladılar ,muhatab bulamadım alana kadar patron sensin aldıktan sonra ,patron onlar oluyor ,malesef canpet sıkıntılı..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kadircixÇevrim Dışı

Kayıt: 28/09/2013
İl: Bursa
Mesaj: 67
kadircixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2014 21:38
Herkez canpeti kötülüyorda burada hayatımda ilk defa gördüğüm ve gözden kaçan ufak bir detaya dikkat çekmek istiyorum. Bir ürünü yurtdışından getirten bir X Firması ürüne garanti veriyor ve altına kaşesini basıyor. Daha sonra sen bu ürünü Y Firmasından alıyorsun nereden aldığının hiç bir önemi yok daha sonra üründe problem çıkıyor ve X firması diyorki bu ürün benden alınmadı. Ben değiştiremem. BÖYLE BİRŞEY YOK O KAŞEYİ BASIYORSAN ARKASINDA DURACAKSIN. Böyle firma olmaz olamaz ben o tetra motorunda arıza olan arkadaşa anadolu pet'e ürününde olan arızanın giderilmesinde ısrarcı olsun. Dağ başımı burası ? Bu şekilde ancak cahil tüketiciler kandırılabilir...!

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kayiboyuÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/12/2009
İl: Giresun
Mesaj: 1352
kayiboyuÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 12:53
Kadir Bey bazı ürünlerin Türkiye'de distribütörleri oluyor. yani X firması bu firmalar yurt dışından toplu ithalat yapıyor sonra Y firmaları bu X firmasından ürünleri toptan fiyata alıyor ve pazarlıyor. siz y firmasından alışveriş yapıyorsunuz ve faturayı orası kesiyor. siz o firmayı tanıyorsunuz. problem olduğunda siz y firmasına ürünü gönderiyor ve telafi istiyorsunuz. y firmasıda tutyor x firmasına kardeşim ben müşterime senin ürününü sattım ve senin verdiğin garantiyi verdim ahanda arıza çıkmış al bunu yap diyor. Normal olarak bu durumda x firması garanti kapsamında gereğini yapıyor. Ancak şöyle bir durum var. Y firması X firmasından 10 liraya aldığı malı 12 liraya satıyor ve 2 lira kar ediyor sonra bakıyor ki çinde bu malın aynısını (!) 5 liraya kendisi yaptırabiliyor. tutuyor ve 5 liraya bu maldan getiriyor. Tabi mal çakma olunca garanti veremiyor ama vermedende satamıyor. daha önce alışveriş yaptığı X firmasının adını kullanıyor. tabi mal bozuk çikınca iş ortaya çıkıyor. Bizim durum böyle oldu. Ana firma kardeşim benim getirttiğim ürünlere ben kendi fligranımı koyuyorum bu ürün çakma ben satmamışım diyor vs. Sonuçta bizi kandıran hangisiyse Allah belasını versin. Haram zıkkım olsun. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kadircixÇevrim Dışı

Kayıt: 28/09/2013
İl: Bursa
Mesaj: 67
kadircixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 19:37
[QUOTE=kayiboyu] Kadir Bey bazı ürünlerin Türkiye'de distribütörleri oluyor. yani X firması bu firmalar yurt dışından toplu ithalat yapıyor sonra Y firmaları bu X firmasından ürünleri toptan fiyata alıyor ve pazarlıyor. siz y firmasından alışveriş yapıyorsunuz ve faturayı orası kesiyor. siz o firmayı tanıyorsunuz. problem olduğunda siz y firmasına ürünü gönderiyor ve telafi istiyorsunuz. y firmasıda tutyor x firmasına kardeşim ben müşterime senin ürününü sattım ve senin verdiğin garantiyi verdim ahanda arıza çıkmış al bunu yap diyor. Normal olarak bu durumda x firması garanti kapsamında gereğini yapıyor. Ancak şöyle bir durum var. Y firması X firmasından 10 liraya aldığı malı 12 liraya satıyor ve 2 lira kar ediyor sonra bakıyor ki çinde bu malın aynısını (!) 5 liraya kendisi yaptırabiliyor. tutuyor ve 5 liraya bu maldan getiriyor. Tabi mal çakma olunca garanti veremiyor ama vermedende satamıyor. daha önce alışveriş yaptığı X firmasının adını kullanıyor. tabi mal bozuk çikınca iş ortaya çıkıyor. Bizim durum böyle oldu. Ana firma kardeşim benim getirttiğim ürünlere ben kendi fligranımı koyuyorum bu ürün çakma ben satmamışım diyor vs. Sonuçta bizi kandıran hangisiyse Allah belasını versin. Haram zıkkım olsun. [/QUOTE]

İyi güzel diyorsun kardeşimde y firmasından aldığın ürünün garanti belgesinde X firmasının kaşesi var. Burada senin ürünü y firması veya a veya b firmasından almanın hiçbir önemi yok önemli olan tekşey tarih hangi tarihte aldın garantisi ne zaman başladı ve garanti süresidir. Söylediğiniz gibi cakma bir ürün satılıyor ve garanti belgesine anadolu pet kaşesi basılıyorsa burda dolandırıcılık var demektir ki 2 firmayada ayrı ayrı dava açılıp hak aranabilir. Ama şöylede birşey vardırki direk toptancı = parekendeci = tüketici gidişatı doğrultusunda tüketici zaten anadolu peti aramaması gerekli bunda hem fikiriz ama parekendeci arkadaş tüketiciyi mağdur bırakamaz bırakıyor ise tüm mesuliyet toptancıya aittir. Bunuda şöyle izah edeyim. Ürünü ben 100 tlye getirip 110 liraya parekendeciye satıyorum. Parekendeci üzerine karını koyup tüketici ye satıyor. Sonuçta parası ödenmiş bir ürün yani anlatmak istediğimi anlata bildimmi ?

Şuanda bir tetra motor sipariş verdim. İnşallah sorun çıkarda uğraşırım diyorum kendi kendime ;) psikoya bağladım yine birileri ile uğraşmak istiyorum herhalde inşllah problemsiz bir alışveriş olur ;)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kayiboyuÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/12/2009
İl: Giresun
Mesaj: 1352
kayiboyuÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 20:36
Sizin dediğiniz büyük markalarda olur doğru, mesela hepsiburada sitesinden arçelik marka bir ürün alırsınız arıza yaptığı zaman arçelik servisine gönderirsiniz. Ama jebo marka dış filtreyi gönderebileceğiniz tek yer aldığınız yerdir. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

-doctore-Çevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,131352[/C]
Kayıt: 29/06/2012
İl: Samsun
Mesaj: 2142
-doctore-Çevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 21:15
Bu kadar şikayet olduğunu bilmiyordum.
Bana da 23 tl borçları var. :) Telefonlara bakmıyorlar, arada çıkan bayan size dönüş yapacağız deyip yapmıyor.
Aldığım ürünlerden birini göndermediler. Para iadesi yerine para puan yapalım istediğiniz başka bir ürünü alın dediler. Kabul ettim ben de. Para puan görünüyor ama alım yapamıyorum. Konuyla ilgili de yazılı ve sözlü hiçbir mesajıma cevap vermediler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kadircixÇevrim Dışı

Kayıt: 28/09/2013
İl: Bursa
Mesaj: 67
kadircixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Ocak 2014 15:29
[QUOTE=kadircix] [QUOTE=kayiboyu] Kadir Bey bazı ürünlerin Türkiye'de distribütörleri oluyor. yani X firması bu firmalar yurt dışından toplu ithalat yapıyor sonra Y firmaları bu X firmasından ürünleri toptan fiyata alıyor ve pazarlıyor. siz y firmasından alışveriş yapıyorsunuz ve faturayı orası kesiyor. siz o firmayı tanıyorsunuz. problem olduğunda siz y firmasına ürünü gönderiyor ve telafi istiyorsunuz. y firmasıda tutyor x firmasına kardeşim ben müşterime senin ürününü sattım ve senin verdiğin garantiyi verdim ahanda arıza çıkmış al bunu yap diyor. Normal olarak bu durumda x firması garanti kapsamında gereğini yapıyor. Ancak şöyle bir durum var. Y firması X firmasından 10 liraya aldığı malı 12 liraya satıyor ve 2 lira kar ediyor sonra bakıyor ki çinde bu malın aynısını (!) 5 liraya kendisi yaptırabiliyor. tutuyor ve 5 liraya bu maldan getiriyor. Tabi mal çakma olunca garanti veremiyor ama vermedende satamıyor. daha önce alışveriş yaptığı X firmasının adını kullanıyor. tabi mal bozuk çikınca iş ortaya çıkıyor. Bizim durum böyle oldu. Ana firma kardeşim benim getirttiğim ürünlere ben kendi fligranımı koyuyorum bu ürün çakma ben satmamışım diyor vs. Sonuçta bizi kandıran hangisiyse Allah belasını versin. Haram zıkkım olsun. [/QUOTE]

İyi güzel diyorsun kardeşimde y firmasından aldığın ürünün garanti belgesinde X firmasının kaşesi var. Burada senin ürünü y firması veya a veya b firmasından almanın hiçbir önemi yok önemli olan tekşey tarih hangi tarihte aldın garantisi ne zaman başladı ve garanti süresidir. Söylediğiniz gibi cakma bir ürün satılıyor ve garanti belgesine anadolu pet kaşesi basılıyorsa burda dolandırıcılık var demektir ki 2 firmayada ayrı ayrı dava açılıp hak aranabilir. Ama şöylede birşey vardırki direk toptancı = parekendeci = tüketici gidişatı doğrultusunda tüketici zaten anadolu peti aramaması gerekli bunda hem fikiriz ama parekendeci arkadaş tüketiciyi mağdur bırakamaz bırakıyor ise tüm mesuliyet toptancıya aittir. Bunuda şöyle izah edeyim. Ürünü ben 100 tlye getirip 110 liraya parekendeciye satıyorum. Parekendeci üzerine karını koyup tüketici ye satıyor. Sonuçta parası ödenmiş bir ürün yani anlatmak istediğimi anlata bildimmi ?

Şuanda bir tetra motor sipariş verdim. İnşallah sorun çıkarda uğraşırım diyorum kendi kendime ;) psikoya bağladım yine birileri ile uğraşmak istiyorum herhalde inşllah problemsiz bir alışveriş olur ;)[/QUOTE]
konu ile ilgili canpetten almış olduğum tetra motorum ertesi gün geldi şuan elimde akşam eve gidip kuracağım allahın izni ile inşallah problem çıkmaz bakalım şuana kadar problem yaşamadık şunu aldık bunu aldık göndermediler diyen arkadaşlara birşey diyemiyorum çünkü burası sanal ortam çamur at izi kalsın gibi bir durum ile karşılaşmamak adına alış veriş yaptım benim ürünümde herhangi bir sıkıntı yok gibi gözüküyor. inşallahta olmaz burada kimseyi korumaya veya kollamayada çalışmıyorum sadece ihtiyacım olan bir ürünü kredi kartım ile buradan taksitli ve uygun fiyata aldığımı düşünüyorum. bakalım bakalım sonuçlar ne olacak bu arada canpet bir A.Ş. imiş fatura ve gerekli tüm bildirimler en iyi şekilde bana ulaştı ama ürün 0 olarak almak kolay önemli olan üründe bir problem çıktıktan sonra teknik servisinin mağduriyeti dir düşüncesindeyim ürünümde problem çıkınca anlarız ak kaşık kara kaşığı herhalde :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kayiboyuÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/12/2009
İl: Giresun
Mesaj: 1352
kayiboyuÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Ocak 2014 19:36
Kadir Bey ben zaten ilk mesajımda yazmıştım. Canpet eskiye nazaran ürünleri nakletme konusunda düzelmiş. Allah var benim siparişimide 2 gün sonra verdiler kargoya. Aldığınız üründen memnun kalırsanız arıza veya memnuniyetsizlik yoksa problem yok. Amaaa bir arıza bir hata oldumu canpet firması nasılmış, müşteriye nasıl yaklaşırmış o zaman anlarsınız. Umarım sizde sorun çıkmaz. Elbette bu firmaya yaptıkları herşey kötü diyemeyiz o zaman hak yemiş oluruz. Ama benim önceki alışverişlerimde tedarik süreci ile ilgili sorunlar yaşadım. son siparişimde ürün sıkıntılı çıktı ve firma canpetliğini yaptı. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir